adını sen koy

Adam bir sabah evden çıkmaya karar verdi

Evin kapısından çıkmak değildi istediği

Belli ki

Adam-akıllı

Bildiğin

Evden

çıkmaktı niyeti

kapıyı açmasıyla

adam(ın),

(bir) duvar(ı) dikildi karşısına

benim seni sen yapan

her taşımda senin

kızgınlıkların

korkuların

kıskançlıkların

uyumsuzlukların

var

Dedi

duvar(ı)

Adam karar vermişti evden çıkmaya o sabah

Duvar adam akıllı niyet etmişti

Adamla tartışmaya

Sus

dedi adam

Cesaretini topladı

Duvar(ı) yeniden

Konuşmam için yarattın beni

Her taşımda

Gözyaşların

Sislerin

Hıçkırıkların

Suskunlukların

Bilinmezliklerin

var

Dedi

duvar(ı) adamın

Beni

bugün

şimdi

yok etmek için yarattın

işte

buradayım

Diye devam etti

duvarı adamın

Bugün varım yarın,

yok(um)

sanma

ardımdaki her kırgınlıkta

hüzünde

küskünlükte

engel ve yokuşta

beni hatırlayacaksın

Belki bir cam belki bir taş ama illa ki bir şey bulup

beni baştan inşaa edeceksin

İçin(de)

dışın(da)

kopkoyu

Siz de yazın